Moduł ETM (do testera Jaltest)
search
  • Moduł ETM (do testera Jaltest)
  • Moduł ETM (do testera Jaltest)
  • Moduł ETM (do testera Jaltest)
  • Moduł ETM (do testera Jaltest)
  • Moduł ETM (do testera Jaltest)

JALTEST, Moduł ETM

3 300,00 zł

JALTEST, Moduł ETM

Ilość
Na zamówienie

Bezpieczeństwo transakcji zapewniają:

Moduł ETM to wyjątkowy dodatek do JALTEST'a.

Pozwala on na sprawdzenie działania modulatorów hamulcowych zainstalowanych w pojazdach ciężarowych. Wyjątkowość tego modułu polega na tym, że w standardowej diagnostyce układu hamulcowego pojazdu ciężarowego możemy sprawdzić modulator hamulcowy tylko z pośrednictwem sterownika (ECU) będącego w pojeździe. W przypadku, kiedy mamy modulator a nie mamy pojazdu diagnostyka wszystkimi innymi testerami nie jest możliwa. Dzięki ETM można jednak taki zdemontowany modulator podłączyć i sprawdzić wszystkie jego funkcje jakie sprawuje w pojeździe. Są to odczyty z czujników ciśnień będących wewnątrz modulatora, zasymulowanie pracy elektrozaworów modulatora, odczyty z czujników prędkości podłączanych do modulatora oraz czujników zużycia klocków.

Jak działa ETM ?

Jest on podłączany pomiędzy komputer serwisowy JALTEST oraz modulator.

Dzięki specjalnemu oprogramowaniu generuje i odbiera sygnał CAN, który w standardowej pracy jest wysyłany i odbierany przez sterownik ECU. Dzięki temu możliwe jest wyeliminowanie ECU do sprawdzenia poprawnego funkcjonowania samego modulatora. Jest to nieocenione narzędzie do pracy dla wszystkich, którzy w szczególności zajmują się pneumatyką samochodową.

Firmy transportowe oraz warsztaty mogą dzięki temu urządzeniu upewnić się, czy modulator jest uszkodzony i dzięki temu uniknąć zbędnej wymiany bardzo drogiego elementu jakim jest modulator

Zestaw podstawowy zawiera:

1. ETM Interface V9 (MDC01)

2. MDC02 Przewód EBS 

3. MDC03 Przewód EBS 

4. MDC04 Przewód EBS 

5. MDC05 Przewód EBS 

6. MDC06 Przewód EBS 

7. MDC07 Przewód EBS 

8. Licencja

Wyposażenie opcjonalne:

1. MDC08 Przewód EBS, cena 387 zł + VAT

2. MDC10 Przewód czujnika zużycia klocków hamulcowych - cena 410 zł netto

3. MDC11 Przewód czujnika zużycia klocków hamulcowych - cena 446 zł netto

4. MDC12 Przewód czujnika prędkości - 356 zł netto

Jak działa ETM ?

Jest on podłączany pomiędzy komputer serwisowy JALTEST oraz modulator.

Dzięki specjalnemu oprogramowaniu generuje i odbiera sygnał CAN, który w standardowej pracy jest wysyłany i odbierany przez sterownik ECU. Dzięki temu możliwe jest wyeliminowanie ECU do sprawdzenia poprawnego funkcjonowania samego modulatora. Jest to nieocenione narzędzie do pracy dla wszystkich, którzy w szczególności zajmują się pneumatyką samochodową.

Firmy transportowe oraz warsztaty mogą dzięki temu urządzeniu upewnić się, czy modulator jest uszkodzony i dzięki temu uniknąć zbędnej wymiany bardzo drogiego elementu jakim jest modulator

Tylko JALTEST posiada tak funkcjonalny i przydatny dodatek jak moduł diagnostyczny ETM

Zobacz jak pracuje JALTEST ETM

70001008
Nowy